Dátum: 2024 március 28. (csütörtök) | Gedeon, Johanna

hírek

Belgiumból jelentjük – bejegyzésünk folyamatosan frissül!

Archivum szakosztály 2014-06-29 Megtekintések száma: 3916

Első csapatunk téli, törökországi edzőtábora alkalmával az U21-es csapatunk két játékosa Hammer Róbert és Bősz Levente, a nyári, belgiumi felkészülés alatt pedig az UTE három saját nevelésű, jelenleg is az első csapatnál készülő játékosa Litauszki Róbert, Nagy János és Banai Dávid fogja naponta tájékoztatni az oldal olvasóit a kinti felkészülésről. A bővebb programról részletesen ITT olvashat!

Az alábbi fénykép még a szombati, itthoni edzés után készült!

2014. június. 30.:

Elindult a csapat Belgiumba!

Ma, hétfő reggel fél négykor találkozott az utazó keret a Szusza Ferenc Stadionban, majd kicsivel négy óra előtt buszra szálltak a játékosok, hogy időben kiérjenek a Liszt Ferenc Repülőtérre, ahonnan negyed hétkor indul a repülő Belgiumba. A kép az indulás előtt készült!

(a nagyobb méretért kattintson a képre)

Litauszki Róbert:A korai, hajnali négy órás indulás után szerencsére az utazás zökkenőmentesre sikeredett! Kb. fél tíz körül érkeztünk meg a Hotel Stayen-be, ahol a reggeli után elfoglaltuk a szobáinkat. Az ebédig mindenki birtokba vette azokat és egy kicsit felfrissítette magát. Én Kabát Petivel kerültem újra össze. Ebéd után csendes pihenő volt, amit én személy szerint teljes mértékben pihenéssel töltöttem. Fél öttől egy alacsonyabb osztályú csapat pályáján megvolt az első edzésünk. A pálya kb. 15 percre van a szállodánktól. Az edzés átmozgatással kezdődött, majd erősítés jött, utána egy kis futóiskola és passz koordináció következett, majd egy jó hangulatú cicázás zárta a tréninget. A vacsora után közösen megnéztük a Franciaország-Nigéria VB mérkőzés második félidejét! A találkozó után szabadprogram volt.

2014. július. 1.:

Litauszki Róbert:Ma reggel nyolc órakor reggelizett a csapat, majd tíz órakor kezdődött a délelőtti edzés. Inkább a koordinációs gyakorlatok voltak túlsúlyban az elején, majd egymás közti játékkal ért véget a gyakorlás. Utána ebéd következett, majd csendes pihenő egészen fél ötig, amikor is megkezdődött a második tréning is, amin három csoportba osztották a játékosokat és technikai játékok gyakorlása volt soron, amin fölényes magyar győzelem született. :) Utána – a próbajátékosok létszámából kifolyólag (bővebben ITT olvashat) – nagypályás játékot gyakoroltunk, majd következett a vacsora. Az étkezés után – a tegnapihoz hasonlóan – közösen megnéztük az Argentína-Svájc VB mérkőzést.

(a nagyobb méretért kattintson a képre)

Banai Dávid:Nyolc órakor reggelivel kezdődött meg a nap, majd utána kb. 9:45-kor indultunk a délelőtti edzésre, amit a gyorsasági feladatok után egymás közti játék zárt. Gyors zuhanyzás után már mentünk is ebédelni.  A két edzés között kb. egy óránk volt, amit pihenéssel töltöttem, utána indultunk a második edzésre. Ezen inkább az egymás közti játék volt túlsúlyban, majd vacsora következett, után meg a megérdemelt pihenés és meccsnézés a csapattársakkal. Természetesen már készültünk a szerdai, Mechelen elleni felkészülési mérkőzésünkre.

2014. július. 2.:

Nagy János:A reggeli utáni edzésen már a Mechelen elleni felkészülésre mérkőzésre koncentráltunk. A tréning után közös ebéd következett, majd egy kis pihenő. Az indulás előtt volt még egy délutáni étkezési lehetőség, utána pedig indultunk a mérkőzésre. A pályára nem lehetett panaszunk, pedig egy alacsony osztályú csapatnál voltunk vendégül látva. Én csereként léptem pályára az első félidőben. Úgy érzem, jól sikerült a találkozó, már csak a tavalyi eredményből kiindulva is. Sikerült Simon Krisztián révén megszereznünk a vezetést a mérkőzésen, majd egy jól eltalált lövéssel egyenlíteni tudott ellenfelünk, így 1-1-es döntetlen lett a vége.

(a nagyobb méretért kattintson a képre)

Litauszki Róbert:Szerda reggel taktikai jellegű edzést vezényelt a szakmai stáb, majd ebéd és csendes pihenő következett! Délután három órakor, aki szeretett volna ehetett egy kis snack-et az indulás előtt, majd háromnegyed négy körül elindultunk a mérkőzés helyszínére. Kb. egy és háromnegyed óra alatt értünk oda a negyedosztályú csapat pályájához, ami nagyon jó minőségű volt! Úgy érzem a csapat kihozta magából a maximumot az első felkészülési mérkőzésen. Voltak olyan periódusok a találkozón, amikor fölényben játszottunk a belga első ligás csapat ellen! Én kezdőként léptem pályára és úgy éreztem belülről, hogy megnyerhettük volna az összecsapást, mert nem nagyon volt helyzete az ellenfélnek! Jó erőben éreztem magamat, nagyon jól esett végre mérkőzést játszani! Kb. fél 11-re értünk vissza a szállodába, egyből mentünk vacsorázni utána pedig mindenki ment a szobájába pihenni.

A KV Mechelen elleni mérkőzésről bővebben ITT tud olvasni!

2014. július. 3.:

(a nagyobb méretért kattintson a képre)

Banai Dávid:Mivel a szerdai, Mechelen elleni mérkőzés után későn értünk vissza a hotelbe, ezért ma kicsit később kezdődött a nap. Kb. fél kilenckor mentük reggelizni, majd következett a szokásos edzés, ami a inkább regenerálódásról szólt. Fél óra biciklizés után egy erősítő programon vettünk részt, majd utána lehetett menni wellnessbe. Egy órakor ebéd következett, majd kettőtől négyig csendes pihenő volt. Háromnegyed ötkor indultunk a második tréningre, aminek az elején taktikai megbeszélés volt, utána passz koordináció következett. Este hét órakor közösen megvacsoráztunk, majd akinek szüksége van rá, mehetett masszázsra. Holnap reggel nyolc órakor reggelizünk és készülünk a szombati két edzőmérkőzésre.

Tegnap az edzések után a pihenésé volt a főszerep!

2014. július. 4.:

(a nagyobb méretért kattintson a képre)

Ma nem csak nálunk, hanem Belgiumban is jó idő volt!

Litauszki Róbert:Ez a nap is úgy indult, mint a többi, a közös reggelit a délelőtti edzés követte, amin inkább a labdatartáson volt a hangsúly, majd félpályás játékkal zártuk. Zuhanyzás után ebédelni mentünk, majd pihenő. Délután újra edzettünk. Mivel szombaton, a Philips Stayen Kupán műfüvön játszunk (bővebben ITT), ezért kivételesen azon gyakoroltunk. A vacsorát újra közös meccsnézés zárta.

2014. július. 5.:

A mai, délelőtt edzés helyett saját nevelésű kapusunk, Banai Dávid Tóth Kálmán masszőr keze alatt piheni ki fáradalmait.

(a nagyobb méretért kattintson a képre)

Litauszki Róbert:Ma a szokásos nyolc órai reggeli után nem volt délelőtti edzés. A szakmai stáb a délutáni, kétszer 45 perces mérkőzések miatt „pihenőnapot” adott mindenkinek, majd tizenegy órakor közös ebéd következett. Délután három órakor kezdődött a Philips Stayen Kupa. Az első ellenfelünk a Carl Zeiss Jena csapata volt. A játék képe alapján többet tettünk a győzelemért, de sajnos nem sikerült gólra váltani a lehetőségeinket, így 0-0 lett a végeredmény! A második összecsapás a spanyol AD Alcorcón ellen volt, ahol az előző csapatból csak én maradtam a kezdőben és az a megtiszteltetés ért, hogy megkaptam a csapatkapitányi szalagot! Jó érzés volt, hogy az edző így döntött, de tudom nem szabad ebből komoly következtetést levonnom, inkább csak egy jelzés az edzőtől és a társaktól felém, hogy talán jó úton járok... De mindenesetre nagy megtiszteltetés bármilyen edzőmérkőzésről is legyen szó! Na es ugye az ilyenkor szokásos pizzát a jövő héten kapják a srácok! :) Sajnos ezen a mérkőzésen sem sikerült győznünk, pedig – szerintem – sokkal jobban játszottunk, mint ellenfelünk, de a spanyolok az egyetlen lehetőségükből, egy rosszul eltalált lövésből gólt szereztek. Úgy érzem mutattunk bíztató dolgokat mindkét találkozón annak ellenére, hogy két felforgatott csapattal álltunk fel!

Vasárnap hajnalban indulunk haza és jövő héten már gőzerővel készülünk a szuperkupára!"

Nagy János:Ma, a délutáni kupamérkőzések miatt nem volt délelőtt edzésünk, reggeli után kaptunk egy kis pihenőt, aztán közös ebéd következett, majd készültünk a mérkőzésekre. Úgy gondolom mind a két találkozó tanulságos volt számunkra, sajnálom, hogy nem tudtuk egy mérkőzést sem megnyerni! A találkozóink után közösen megnéztük a további mérkőzéseket,amiken találkoztunk nagyobb sztárokkal is!

2014. július. 6.:

A korán reggeli indulást követően minden probléma nélkül megérkezett csapatunk Belgiumból!

(a nagyobb méretért kattintson a képre)

Köszönjük olvasóinknak, hogy egész héten követték a belgiumi edzőtábor mindennapjait. HAJRÁ ÚJPEST!

Kedvelj minket a Facebookon!